Rosa sløyfe-rekord fra Mester Grønn i år.

Årets Rosa sløyfe-aksjon er slutt for i år, og Mester Grønn kan i år overføre et rekordstort beløp til Kreftforeningen på hele 2,9 millioner kroner.
Målet med Rosa sløyfe-aksjonen er å vise solidaritet med de som rammes av brystkreft og samle inn penger til forskning på senskader etter behandling for brystkreft.– Årets aksjon har vært en stor suksess hos Mester Grønn. Vi kan overføre rekordstore 2,9 millioner kroner til Kreftforeningen og kampen mot brystkreft. Jeg er veldig stolt av den innsatsen våre medarbeidere har gjort for å bidra til kreftkampen, sier Erling Ølstad, Administrerende direktør i Mester Grønn.

Skijentene skapte stort engasjement

I år samarbeidet Mester Grønn med de norske skijentene for å skape økt oppmerksomhet rundt saken.

– Samarbeidet har bidratt til å løfte frem det viktige budskapet om betydningen av senskader. For alle medarbeidere i Mester Grønn har skijentenes entusiasme smittet over og bidratt til tidenes engasjement og salg i Mester Grønn. Måten vi har koblet blomster og samfunnsansvar sammen på, skaper stolthet og prestasjonskultur i hele kjeden. Det er derfor ikke så rart at vi har satt ny rekord, opplyser Hege Hildeng markedsdirektør i Mester Grønn. – Vi oppfyller på denne måten vår visjon om å skape glede, og selv i livets vanskelige faser bidrar våre produkter til harmoni og betydelige forskningsmidler, noe vi er veldig glade for.

artikkelen fortsetter under bildet

Årets Rosa sløyfe-bukett ble en stor suksess.

Langvarig samarbeidspartner

Mester Grønn har støttet aksjonen siden 2009 og har nå samlet inn 14 millioner kroner til den viktige brystkreftforskningen. I en bedrift med nesten 90 % kvinnelige ansatte er det helt naturlig å knytte en rosa sløyfe rundt Mester Grønn i oktober. Aksjonen skaper stort engasjement blant de ansatte, og årets flotte resultat skaper ekstra stolthet.

– Vi er veldig glade for at vi har kunnet bidra med å sette fokus på denne viktige saken, i tillegg til å samle inn penger til brystkreftforskning, sier markedsdirektør Hege Hildeng i Mester Grønn. Tusen takk til alle kunder som har kjøpt Rosa sløyfe-produkter og støttet en veldig viktig sak.

Mester Grønn er Norges største heleide blomsterkjede med over 100 butikker fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. Vår visjon er å skape glede i alle hjem, Ved å tilby et stort utvalg av friske blomster hver dag gjennom hele året, forsøker vi å gjøre akkurat dette. Hos Mester Grønn treffer du mange blide medarbeidere, både i butikk og på telefon, som er klare til å hjelpe deg med tips og idéer, kjøpt og bestillinger.

Tekst: Mynewsdesk Foto: Mester Grønn


reklame

Omega-3 Forte med A og D vitamin styrker kroppen og holder deg frisk – og du vil dermed kunne nyte en friskere hverdag med mer energi!
Bestill nå og få et 30 dagers forbruk av til 50% rabatt.